دلتنگیهای من
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دلتنگیهای من
نوشته شده در چهار شنبه 10 مهر 1392
بازدید : 1294
نویسنده : ✿ـــــریـ✿ــــ

تو و جاده ها
دست در دست هم داده اید
تا …
بی انتها بماند
طول دلتنگیهای من

 

 

در زندگی برای هر آدمی …
از یک روز
از یک جا
از یک نفر
به بعد
دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست !
نه روزها
نه رنگ ها
نه خیابان ها
همه چیز می شود : دلتنگی

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمدرضا gh در تاریخ : 1392/7/10/3 - - گفته است :
سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری ممنون میشم به منم سر بزنی من برای تبادل لینک هم حاضرم اگه مایل بودی خبرم کن ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: